Dag 1 ~ Jag

Jag skriver detta idag då jag kollade på film igår och glömde. :P
 
Jag ska alltså skriva om mig själv. Jag. Ja, jag är Julia Snowwood, en jorvikbo på 14 bast (14 i spelet). Jag har brunt, platt, ganska långt håroch gröna ögon. Jag har två hästar, min första heter Starfire, och min andra heter Airchampion.
Jag kom till Jorvik för lite mindre än ett år sedan. Jag flyttade in hos min faster för att komma ifrån stan lite, + att få vara med hästar. Det var meningen att jag skulle stanna i nåt halvår ungefär men jag valde att stanna kvar. Jag kunde ju varken lämna Star eller mina nya vänner! Jag älskar Jorvik, jag älskar hästar och jag älskar mina vänner! Jag kan inte komma på så mycket mer att skriva om mig själv. Eller jo, jag kan ju berätta lite om klubbarna.
Den första klubben jag blev medlem i Golden Fighters. Den ägdes av April Starwood och var, enligt mig, en väldigt mysig och bra klubb! :) Senare när GF upplöstes, blev den ju "ihopsatt" med DBC. Då mailade jag Jenny Snowhill och fick senare komma med i DBC. Sedan var jag borta från sso ett tag då jag faktiskt tröttnade lite. Då blev jag kickad från DBC. Nu blev jag medlem igen för någon månad sen, efter att ha stått i kö ett tag. I DBC träffade jag min kärlek, Tove Mcfield! ♥ Jag och Tuffe är just nu bara förlovade då vi planerar vårt bröllop just nu. :)
 
 
 

Kommentera♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0