Planet Pandas <3

Om du läser detta är du typ bäst. Om du läser min blogg fast den suger. Jag är världens sämsta bloggare, i knowww. :) Men iaf, så är jag inte med i dbc längre. Jag blev kickad pga att jag var oaktiv. Men jag hade nog ändå lämnat dbc förr eller senare, då man behöver ta en paus även från det ibland. :) Jag har alltid varit sugen på att testa skaffa en egen klubb. Men eftersom att det är rätt mycket jobb med en klubb, vill jag ha en klubbledare, eller ja, klubbledaren kommer då att behandlas som en lika stor ägare som jag. :) Jag pratade lite med Tuffe och, VI HAR NU SKAPAT EN KLUBB SOM HETER Planet Pandas!! :D Jag har inte fixat något med klubben än eftersom jag har lite att göra irl nu. Men jag ska prata mer med Tuffe imorgon och fixa saker. :) Mer info kommer senare.

Kommentera♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0