Resten av dag-xarna! (sista)

Dag 14 - Favoritsysselsättning
Jag älskar att kullåka. :D
 
Dag 15 - Något jag vill köpa
Den här hästen. *-*
Inte min bild. Hittad från Google, hoppas det är okej för fotografen. :)
 
Dag 16 - En funktion jag tycker om
Måste det vara en funktion? :c Jag älskar ofc hästarna! :D Men jag gillar att man kan ta av tränset på hästarna också m.m! :)
 
Dag 17 - En funktion jag tycker är onödig
Ingen aniing...
 
Dag 18 - En funktion jag hoppas på
Dinodalen/Jorvikstallet! Jag spelar Starshine så jag vet hur Jorvikstallet ser ut. Åh, det skulle vara så kul om man kunde vara där! :D Träffa Herman och kanske rädda/hitta Lisa och Anne! :D 
Google bild. Jorvikstallet!
 
Dag 19 - Ett uppdrag jag hoppas på
Som sagt, hitta Lisa eller Anne! Eller iallafall nånting som har med huvudstoryn och göra. :)
 
Dag 20 - Jag och SSO
Jag hoppar över denna då jag inte vet vad som menas med den. :3 Men, I ♥ SSO! 
 
Då var det klart då! :D

Kommentera♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0