skriiiivskriiv

Gahaha, glömde det förut, men nu kör jag! ;_;
 
Dag 9 - Mitt favoritställe
Det finns ju många fina ställen, men Äppellunden är mysigt!
 
 
Dag 10 - Bästa shoppingstället
Hm, jag tycker att det finns många bra butiker i Fiskebyn i Gåd, så jag säger det stället! :D
 
OBS. Gammal, dålig bild. ;) (skärmklipp från video)

Dag 11 - Min favoritoutfit
Jag är ju ingen "outfit person", så jag gör inte så många outfits. Men denna, som jag gjorde i veckan, tycker jag om! :D (Men jag har några andra också)
 
 
Dag 12 - Det deluxe-set jag tycker bäst om
Jag har faktiskt inte köpt något deluxe-set. x) Men jag tycker moorlands är super snyggt!
 
 
Dag 13 - Den deluxe-utrustning jag tycker bäst om
Veeet inte. x)
 
Så! Nu har jag tagit hälften av "dag-xarna", och jag skriver resten imorgon!

Kommentera♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0